خدمات موتور تـویـوتـا۷۲۴
موتور خورجینی
یکی از محبوبترین ساختار سیلندرها در دنیای خودرو، موتورهای Vee یا خورجینی است. وجه تسمیهی خورجینی اشاره به حالت مورب سیلندرها دارد که در دو طرف قرار میگیرند.
موتورهای خطی
نامهای دیگر این آرایش Straight یا InLine است. این نوع آرایش اشاره به موتورهایی دارد که سینلدرها درون آن بهصورت عمودی و البته پشت سر هم قرار میگیرند.
رفع اررورهای موتور
ابزارهای تخصصی و با قابلیت اتصال به شرکت سازنده امکان رفع تمامی ارور های موتور های تویوتا و لکسوس را فراهم کرده اند.

موتور های 4 و 6 سیلندر
تخصص ما تعمیر انواع موتور های 4 و 6 سلیندر تویوتا ولکسوس با ابزار مخصوص و کادر مجرب می باشد.
موتور های 8 و 12 سیلندر
غول های تویوتا و لکسوس دیگران نگران تعمیر و رفع عیب موتور خودرو خود نباشید. تعمیرگاه تخصصی موتور تویوتا و لکسوس در خدمت شما عزیزان.
موتورهای دیزل
عیب یابی و تعمیر تخصصی موتور های دیزل خودرو های ژاپنی و دارنده استانداردهای بین المللی و کاملا مجهز.

چــرا ما متفاوت هستیـــم!
دارای مدارک بین المللی
کیفت خدمات و رضایتمندی مشتریان در صدر کارما قرار دارد و به عنوان اولین تعمیرگاه مفتخر به اخذ استانداردهای بین المللی در ایران هستیم.
تعمیرات حرفهایی
متخصصین و مهندسین دارای مدارک بین المللی که با تجربه فروان خود تعمیرات کاملا تخصصی در تعمیرگاه تخصصی تویوتا و لکسوس را به شما عرضه میکنند.
پیشرفته و بروز
تمامی تجهیزات و ابزار حرفه ای تخصصی خودروهای تویوتا و لکسوس در تعمیرگاه تخصصی TOYOTA724 جمع شده اند.
قطعات اورجینال
بدون واسطه قادر به تامین قطعات اورجینال خودرو های تویوتا و لکسوس در ایران هسیتم و با قیمتی مرقوب در اختیار شما عزیزان قرار میدهیم.
تجربه درخشان
20 سال تجربه درخشان در خدمات تخصصی خودرو های تویوتا و لکسوس یکی دیگر از افتخارات ما است.
ابزار تخصصی
ابزار های کاملا تخصصی و اورجینال خودرو های تویوتا و لکسوس که ما از دیگر رقبا متمایز میکند.
درباره موتور اتومبیل بیشتر بدانید!
حتما برایتان پیش آمده که حین مطالعهی متون مربوط به خودرو با عباراتی نظیر موتور هشت سیلندر Vشکل، خورجینی، شش سیلندر خطی، چهار سیلندر تخت و یا غیره برخورد کرده باشید. در واقع شما دارید انواع و اقسام آرایش سیلندر درون بلوک پیشرانه را میخوانید. این موضوع ظاهرا نباید آنقدرها مهم باشد. مثلا شاید برای بسیاری از ما یک موتور چهار سیلندر، چندان پیچیدگی خاصی نداشته باشد. ولی بسیاری از مهندسان بر این باورند که با تغییر در زاویه مرکزی آن میتوان بازده بهتری را شاهد بود. در واقع قطر پیستونها، نوع روانکاری، ساختار تزریق سوخت، کلاس خودرو و مباحث مربوط به احتراق و مصرف سوخت است که آرایش سیلندرها را درون موتور تغییر میدهند. در این مقاله میخواهیم انواع موتور خودرو از نظر آرایش سیلندرها را مورد بررسی قرار بدهیم.






